logo-music4events
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
זירת המומחים
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות

מתי בפעם האחרונה הייתם באירוע חברה שבאמת עניין אתכם?

צוות האתר
הפקת אירועי חברה

אירועי חברה וימי כיף לעובדים נמצאים אתנו כבר שנים רבות, אבל קורה שהם חוזרים על עצמם עם אותם רעיונות, אותן הפעלות, אותם מקומות שבהם כבר הייתם ואפילו עם סדנאות גיבוש מוכרות ושגרתיות. עובדים רבים כבר אינם מצפים ליותר מדי למרות שהם באים ומשתתפים באירועים ואף נהנים פה ושם, אבל למען האמת הם ישמחו למשהו מיוחד שיפתיע אותם לטובה וישאיר עליהם רושם נפלא. אם אתם מחפשים הפקת אירועים מיוחדים שכולם ירצו להשתתף בהם ואתם תזכרו שנים רבות לטובה, יש חברה שעושה דברים אחרת, שמנסה למצוא משהו שונה בכל פעם שאתם צריכים אירוע מיוחד, בין אם זה להשקה או לפרזנטציה, לימי כיף או גיבוש מנהלים או פשוט אירוע חברה חגיגי שאתם רוצים לפנק בו עובדים ומנהלים. חברת אפריקיה מתמחה כבר 25 שנה בהפקת אירועים לחברות ואירועים מיוחדים שכולם זוכרים אחר כך כי תמיד יש שם משהו לא צפוי שעושה את האירוע לבלתי נשכח ולראוי מאוד להשתתפות של כולם.

אירוע שמעריך עובדים

עובדים יודעים לזהות אירוע שלא משקיע בהם אלא יוצא ידי חובה ולכן אם אתם רוצים לערוך אירוע חברה שיראה להם כמה מעריכים אותם, רצוי להשקיע בו מחשבה. את זה עושים המפיקים של החברה שמפיקה את האירוע, מביאה רעיונות חדשניים ויצירתיים, מביאה לכם גם את המקומות הכי מיוחדים שכדאי להיות בהם וגם את התנאים הכי מפנקים לעובדים שלכם, שירגישו שמשקיעים בהם. אירוע חברה כזה הוא אירוע שנעשה לבקשתכם ולפי הצרכים שלכם אבל יפתיע גם אתכם במעוף וברעיונות המגוונים ביותר במקום אחד. הרצון של המפיקים הוא לתת לעובדים את מלוא ההערכה ולהראות להם כמה הם שווים בכך שייקחו אותם למקום שבו באמת ייהנו מהאירוע ולא ירגישו שמחייבים אותם להיות בו על כרחם.

מה חשוב לדעת על הפקת אירועי חברה

באירועים כאלה יש אופנות מסוימות כמו לערוך אירוע לפי נושא מסוים שהעובדים מחבבים או מבקשים, או שנראה לכם כמו בדיחה פנימית טובה שהגיע הזמן להקדיש לה אירוע מוצלח. אפשר גם לקבץ כמה רעיונות והעדפות של עובדים ולראות כיצד הם מצליחים להתחבר יחד לאירוע מושקע אחד, ואפשר גם להיות פשוט מפתיעים ולהראות לכם לאן אפשר לקחת אתכם ואת העובדים שלכם באירוע מושקע. חברת אפריקיה עושה מאמץ גדול להפיק אירועים ייחודיים ולא שגרתיים, לצד אירועים אלגנטיים וקונבנציונליים יותר, הכל לפי המטרה והצרכים שלכם ומה שמתאים לחברה ולעובדים שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

צלם חתונה

המלצות על צלם חתונה הן כלי שימושי לבחירה נבונה. זוגות שבחרו את הצלם לאירוע שלכם יידעו לספר לכם על האווירה, הסבלנות של הצוות, הגמישות, ההכלה,

קרא עוד »
דילוג לתוכן