logo-music4events

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
זירת המומחים
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות

מרץ נשי בתיאטרון הסמטה - חגיגה של יצירה נשית

צוות האתר

לרגל יום האישה הבינלאומי 8.3.23  יתקיימו בתיאטרון הסמטה  לאורך כל החודש הצגות, הופעות, הרצאות, תערוכות של יוצרות. האירועים יחלו בסמטה ביום רביעי 1.3

 

בשעה 20:00 תערוכת ציורים "בגוף ראשון" והרצאה של הסופרת רוני גלבפיש על ספרה "בהקיץ" – שתי היצירות הן תוצר של תחקיר שעתה הסופרת עם אלפי נשים בנושא הפנטזיות המיניות שלהם.

 

התערוכה נוצרה בתוך חורבות שדה הקרב שבו נאבקות נשים בגופן משך חיים שלמים.

התערוכה מטילה ספק במוסכמה הרווחת, המוצגת כאמת מוחלטת, לפיה נשים מחויבות לשנות את גופן תמיד. לטפח, לרזות, לצבוע, למתוח, להסתיר, להכניס, לכווץ. במקומה היא בוחנת את האפשרות של חופש. והיא מנסה לסדוק גם את האמונה אצל הצופה לפיה אין ברירה אלא להתאים את עצמנו לעולם. אולי בכל זאת יש אפשרות אחרת. אולי האפשרות הזו היא חופש ושמחה, בכל גוף.

הספר "בהקיץ" הוא אסופת קולות של נשים ישראליות המספרות על עצמן ועל הפנטזיות המיניות שלהן. בכנות מפלחת לב, בגעגוע, בהומור, ביופי שאין לו קץ.
בסיפוריהן הן חושפות עד כמה המיניות הנשית עדיין ממושטרת ומושתקת, עד כמה מעט אנחנו יודעות על עצמנו וזו על זו. והן מעיזות לשבור את השתיקה, ולדבר על הכל

 

בשעה 21:00 מופע ג'אז נשי "מפריז לתל אביב"
הזמרת הפריזאית לאה מימון בקונצרט של שאנסונים צרפתיים וג׳אז עם הטריו של הפסנתרן טל בביצקי . מלווה בתזמורת ונבחרת נגנים ברמה בינלאומית בעקבות האומנים הצרפתים: איב מונטן, אדית פיאף,סרז׳ גינזבורג, מישל לגראן, ועוד.

 

בכל ערב יוצגו הצגות בהשתתפות וביצירת נשים, כגון:

"כל הדרכים וההוא" בבימויה של עירית פרנק, "מנהל הבית" בבימויה של מלכה מרין, "דברים שפגשו אותי ברחוב" מאת שחר ברקוביץ, "שדים" מאת אביטל זר אביב, "טיפול 10000" מאת אירית דגמי ויהלי חנדרוס דגמי, "כאבים בנאליים" מאת יעל גדעוני ועוד.

 

ביום שני 6.3 בשעה 21:00 יערך מופע ג'אז של "להקת רגע" במופע פורימי נשי ושמח עם הזמרות: רינת מסיקה  גל בילגוראי ועדי ברימן.

ביום רביעי 8.3 בשעה 20:00 יערך ערב ספרות עם הסופרת עמליה הדר על ספר שיריה "התשובה היא כן" העוסק במעברים השונים בחייה של אישה.

ביום שישי 10.3 בשעה 17:00 יערך מופע מוזיקלי "אפרוקובנה" מופע קצבי וסוחף בהשתתפות 6 רקדניות המשלב קטעי ריקוד, תיפוף, שירה והשתתפות הקהל! הרקדניות לוקחות את הצופים למסע מרהיב וצבעוני דרך החיבור האישי שלהן לקובה, ברזיל ומערב אפריקה.

ביום שלישי 21.3 בשעה 20:00 ערב ספרות עם הסופרת סיגל אשל לקראת צאת ספר שיריה השלישי "אישה בלי רישיון". מספרת על דרכה בכתיבה, על הפלא החמקמק של כתיבת שיר, על השפעת סבה- אברהם שלונסקי ועל הרישיון שהיא מעניקה לעצמה.

 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן