logo-music4events

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כיצד יש לארוז מוצרים למשלוח?

צוות האתר

סביר להניח שכאשר אתם שולחים מספר ארגזים למשלוח אתם מסדרים את הסחורה שלכם על משטחים ולמרות שמלגזה מקלה על משימת הרמת המשטח עם הסחורה, טעות אנוש עדיין אפשרית. לכן חשוב להקפיד על אריזה נכונה שתמנע תרחישים לא נעימים בהם הסחורה שלכם עלולה להיפגע. יש לארוז כל קופסה בנפרד. כדי להגביר את קשיחות הקופסה, השתמשו בקופסאות קרטון גלי חזקות, ותמלאו אותן בחומרי הגנה כמו שקיות פצפץ בהם תוכלו לארוז כל וצר בנפרד, וניילון בועות לשם הפרדה, בידוד והגנה. על מנת להבטיח שהתכולה תישאר שלמה גם במקרה שהקופסה נופלת, הקפידו להדביק את קופסאות הקרטון עם דבק איכותי.

עורמים בזהירות קופסאות על משטחים

למשטח שאינו מאוזן יש סיכוי גבוה יותר להתהפך ואולי לפגוע בסחורה שלכם. חיוני לחלק את המשקל בצורה שווה על מנת להגביר את יציבות המשטח. להלן שתי שיטות לגרום לזה לקרות:

  • שימו אריזות קרטון למשלוחים הנושאות סחורה קלה למעלה ואת הכבדות יותר למטה.
  • יישרו את הקופסאות.
  • כל כמה שורות, הוספו שכבת לוחות קרטון בין אריזות קרטון למשלוחים, כדי לאפשר תמיכה טובה יותר.
  • ערמת הקופסאות הופכת לחבילה אחת מגובשת עם הגנה נוספת של עטיפה בניילון נצמד למשלוח.

איך לארוז סחורה עדינה?

פריטים שבירים כמו כלי זכוכית, כלי חרס ומוצרים העשויים מחומרים עדינים או שבירים מורכבים יותר להובלה. כדי להבטיח שהם עומדים בפני המהמורות והנפילות הבלתי נמנעות של תהליך המשלוח, הם דורשים טיפול נוסף בזמן האריזה. תוכלו להגן על המוצרים בזמן ההעברה כדי למנוע ממוצרים פגומים להגיע ללקוחות שלכם.

על מנת שהפריט לא ישבר, עטפו אותו בשכבת נייר אריזה. אם לחפץ יש חללים פנימיים, הכניסו נייר אריזה לתוכם. לאחר מכן, כסו את כל החפץ על ידי ניילון בועות. בעת משלוח הסחורה, הגודל המתאים של האריזה מאפשר לכם להגיע לפשרה בין עלות האריזה לתועלת לשם הגנה. לאחר המדידה של הפריט או הפריטים שתניחו בתוך הקופסה, מדדו שניים-שלושה סנטימטרים מכל צד, כדי לאפשר מרווח עבור החפץ וחומרי האריזה נוספים שתשתמשו בהם.

על ידי שימוש בחומרי המילוי תוכלו למנוע מהסחורה שלכם לנוע יתר על המידה בתוך הקופסה.

מכיוון הכרחי לארוז חפצים שבירים בתוך חומרי אריזה איכותיים וחזקים, השתמשו בקופסאות קרטון גלי חדשות לגמרי. שכבת ההגנה הראשונה והעמידה ביותר של הפריט היא קופסה אטומה היטב, אז לכו על אריזה חזקה עם סרט דבק איכותי. ולמרות שחומרי אריזה טובים של חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ יכולים להיות יקרים יותר, הם מפחיתים את הצורך בהחלפת מוצרים ומגנים על הסחורה שלכם מנזקים ופגמים אפשריים, מה שבסופו של דבר מגדיל את הרווחים שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן