logo-music4events

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך מתמודדים עם טראומה מינית שמלווה אותנו?

צוות האתר

רבים מאיתנו, לאורך שנים רבות, כלל לא מודעים לכך שעברנו פגיעה מינית. למשל, אם זה משהו שקורה בילדות המוקדמת, פעמים רבות לגוף ולנפש יש את הדרכים שלהם להגן עלינו. הדחקה היא דוגמא לדרך שמסייעת לנו לשרוד. עם זאת, בשלב מסוים בחיים הרבה פעמים הטראומה עולה, וכשזה קורה, היא מציפה אותנו ואנחנו לא יכולים שלא להתמודד איתה. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מוצאים את עצמכם במשבר נפשי עמוק בגלל פגיעה מינית שהתרחשה בעבר, דעו שיש מי שיוכל לעזור לכם. מרכז לטיפול בטראומה מיני זה מקום שתוכלו לפנות אליו בכל עת לקבלת עזרה, וזה מומלץ בחום. למעשה, אל מרכז לטיפול בטראומה מיני ניתן לפנות בין אם מדובר על פגיעה מינית שהתרחשה בעבר ובין אם מדובר על פגיעה שהתרחשה אתמול. לכן, אם במקום כמו מרכז לטיפול בטראומה מיני יוכלו לסייע לכם, ללוות אתכם ולעזור לכם לשפר את איכות חייכם בצל הפגיעה, מובן שלא כדאי יהיה לוותר על כך.

פגיעה שמובילה לדיכאון עמוק

לא אחת אנחנו רואים שמי שעבר פגיעה מינית סובל בסופו של דבר גם מדיכאון עמוק. אפשר כמובן להבין מדוע, שכן התחושה היא שאם פגעו בי ככה, לחיים את מטרה ואנחנו חיים בעולם נורא. חשוב להבין: יש טיפול בדיכאון קליני עמוק והאמת היא, שטיפול כזה יכול לשנות את החיים בצורה בלתי רגילה. זה לא משנה אם אתם סובלים מדיכאון בגלל פגיעה מינית שעברתם או בגלל כל סיבה אחרת. מה שבטוח זה שאם קיים טיפול בדיכאון קליני עמוק שיוכל לעזור לכם, כדאי יהיה להיעזר בו. זה בהחלט נכון שכאשר מדברים על טיפול בדיכאון קליני עמוק מדברים על טיפול לא פשוט ועל תהליך של ממש. הוא כולל פגישות עם פסיכיאטר והרבה פעמים הוא כולל גם טיפול תרופתי. עם זאת, בסופו של דבר טיפול כזה יכול לסייע ולהוציא אתכם מהמקום השחור שבו אתם נמצאים. לכן לא רק שכדאי להתחיל טיפול כזה, אלא גם רצוי לעשות זאת כמה שיותר מהר, כי למה להאריך את הסבל?

הכירו את קבוצת רוח ים – המקום שבו יעזרו לכם מכל הלב ובצורה מקצועית

אנשים שמתמודדים עם טראומות, פגיעות או קשיים נפשיים הרבה פעמים חוששים לבקש עזרה. הם לא יודעים לאן לפנות וחוששים מהסיוע שיינתן להם. אם זה נשמע לכם מוכר, כדאי שתתקשרו עוד היום אל קבוצת רוח ים למספר: 077-8047588. אנשי המקצוע שמחכים לכם כאן יעשו כל שביכולתם כדי לעזור לכם, אז למה אתם מחכים?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הנדסת מיזוג אוויר

מערכות מיזוג אוויר מותקנות כיום בכל מבנה עם דגש על מבני תעשייתיים, מבני ציבור, מתחמי קניות, מקומות עבודה. הנדסת מיזוג אוויר נועדה להבטיח קבלת החלטות

קרא עוד »

פטור משירות צבאי

הכלל במדינת ישראל הוא ששירות בצבא הוא חובה לכל מי שמגיע לגיל 18 או מסיים את הלימודים בבית הספר התיכון. כמה וכמה חודשים לפני תאריך

קרא עוד »
דילוג לתוכן