logo-music4events
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
זירת המומחים
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות

איך להחליט איזה סרטון תדמית הכי מתאים לעסק שלכם?

צוות האתר

לעתים קרובות בתור בעלי עסק, יכולה להיווצר סיטואציה בה אתם לא תוכלו להחליט איזה סוג סרטון תדמית יהיה יעיל עבור העסק שלהם, או האם הפקת סרטון תדמית תועיל לעסק שלכם בכלל. חשוב לא לשכוח שסרטון צריך לפתור משימה אחת ספציפית ובעל מטרה אחת. וקודם כל, אתם צריכים להחליט על המשימה. כל סוג של סרטון פותר משימה מסוימת: סרטון אופנה מושך לקוחות, מצגת עוזרת למחלקת המכירות, סרטון אינפורמטיבי עונה על שאלות מרכזיות ועוד. אנשים רגילים לדלג על פרסומות, לסנן מידע בצורה קשה ופיתחו עיוורון באנרים. אבל במקביל, הם למדו למצוא במהירות את מה שהם צריכים. כך הפרסום המקצועי עושה את עבודתו. כיום, הפקת סרטון תדמית אינו עבודה קלה וצריך להתאמץ בשביל זה.

אילו מאפיינים כדאי לכלול בסרטון תדמית מקצועי?

כדי למשוך תשובת לב של קהל היעד הפוטנציאלי מומלץ לכלול בסרטוני תדמית את הפרטים הבאים:

  • עלילה מוארת ובלתי נשכחת עם דמויות של לא יותר מ-30 שניות.
  • קשר אישי עם לקוחות פוטנציאליים. אז תקבלו ייצוג ויזואלי, תראו את פני החברה שלכם
  • שקופיות עם תמונות באיכות טובה ודיבור אטרקטיבי ומעורר רגשות (לא יותר מ-30 שניות)

בעת יצירת הסרטון חשוב להשתמש בשירותיהם המקצועיים של מומחים, ולקבלת סרטון איכותי חשוב להקליט ולהפיק אותו בעזרת שירותי אולפן הקלטות. כך למשל מורה לתופים תל אביב יכול להקליט קטע נגינה באולפן הקלטות מקצועי, ובכך להגיע לאיכות צליל גבוהה שתשקף את המקצועיות של המורה בסרטון התדמית שלו.

היתרונות של סרטון תדמית עבור B2B

מכירות B2B לרוב דומות, ועובדות לפי תכנית ידועה מראש: מכירת פגישה, משא ומתן ארוך, עיבוד התנגדויות ועוד. עכשיו דמיינו שלחברה יש סרטון וידיאו מקצועי שהוקלט דרך אולפן הקלטות תל אביב מקצועי. הכלי הזה עושה עבודה משמעותית – מציג את הפתרון שלכם לבעיה של לקוח בצורה חיה, סוגר שאלות נפוצות ומביא עוד כמה יתרונות:

הסרטון מאפשר לחסוך מכם פגישות לא פרודוקטיביות. את הסרטון ניתן לשלוח בקלות למייל של לקוח פוטנציאלי, ורק אלו שיתעניינו במוצר או השירות ימשיכו אתכם את התהליך.

סרטון מגדיל את מספר העסקאות הסגורות- סרטון תדמית טוב הוא מוכר וירטואלי. זהו קידום המכירות המקצועי והטעון רגשית שלכם.

סרטון נותן זמן נוסף למציאת לקוחות חדשים- על ידי הפצת הסרטון במדיה החברתית כמו גם בשאר ערוצי הדיגיטל, תוכלו בקלות לחשוף את העסק שלכם למגוון עצום של לקוחות פוטנציאליים.

אם אתם מעוניינים בהפקת סרטון תדמית מקצועי, אולפן הקלטות והפקות זאנג יעניקו לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר. עם ליווי של מפיק מוזיקאלי ואיש סאונד מומחה- שי מוש, אתם לא תצטרכו להתפשר על איכות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

צלם חתונה

המלצות על צלם חתונה הן כלי שימושי לבחירה נבונה. זוגות שבחרו את הצלם לאירוע שלכם יידעו לספר לכם על האווירה, הסבלנות של הצוות, הגמישות, ההכלה,

קרא עוד »

קייטרינג בשרי בצפון

אתם עושים אירוע בקרוב וברור לכם שאתם רוצים להגיש בשר לאורחים שלכם? מעוניינים להגיש להם את השילוב בין מגוון רחב של אפשרויות ובין מנות טעימות

קרא עוד »
דילוג לתוכן