logo-music4events

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתי מעקלים חשבון ואיך מסירים את העיקול

צוות האתר

אדם שחייב כספים ונפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל עלול לגלות ביום מן הימים שחשבון הבנק שלו מעוקל, כמו גם נכסים אחרים. נציגי ההוצאה לפועל יכולים להופיע על סף דלתו ולהחרים ציוד או רכוש שקיים בבעלותו, הן על מנת לשעבד אותם לטובת החוב והן כדי שעצם העיקול ישמש כתמריץ עבורו להחזיר את החוב. לחשבון מעוקל יש הלשכות ומשמעויות ומדובר במצב שבהחלט עלול להפריע לחיי היומיום ולקיום שגרה. המשמעות של חשבון מעוקל הוא שאותו אדם לא יכול לבצע פעולות, למשוך כסף או לבצע תשלומים. אין פגיעה גדולה מזו בחופש הפעולה שלו ובחיי היומיום שלו.

איך אפשר להחזיר את המצב לקדמותו ולבטל את העיקול?

הדבר הראשון שצריך לעשות לשם ביטול עיקול הוא לפנות אל עורך דין שמכיר את אופן ההתנהלות מול ההוצאה לפועל ויודע איך התהליך מולם מתבצע. עורך הדין יבחן לעומק את העיקול עצמו וגם את עצם פתיחת התיק – האם היא מוצדקת? האם החוב לא שולם כבר? האם המסמכים שהוצגו בפני ההוצאה לפועל נכונים, עדכניים ומדויקים? יש לא מעט סיבות שעורך הדין יכול לפרט בפירוט הקשור לבקשת הביטול ומכאן החשיבות של בחינת כל מקרה כזה לגופו. כל לקוח שפונה אל עורך דין צריך לקבל את היחס האישי על סמך הנתונים והמידע הספציפי שלו.

החשיבות של פנייה אל עורך דין שמתמצא בתחום

יש לא מעט אנשים שמנסים את מזלם בהתנהלות ישירה מול ההוצאה לפועל ומסיימים במפח נפש של דחיית הבקשות שלהם לבטל את העיקול שהוטל על חשבון הבנק, הנכסים או המשכורת שלהם. יש חשיבות לפנייה אל עורך או עורכת דין שמכירים את התחום ומנוסים בו על מנת שיוכלו למצוא את הדרך הטובה ביותר לסייע לכל לקוח לאור המצב האישי והייחודי שלו. פנייה לעורכת דין תבטיח שהסיכויים שבקשת הביטול תאושר יהיו הרבה יותר גבוהים.

מתמודדים על עיקול החשבון שלכם? אל תנסו לפתור את העניין בעצמכם. פנו לעו"ד מאיה לביא ותקבלו ליווי מקצועי המבוסס על ניסיון רב.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

סדנת תכשיטים לנשים

תכשיטים הם אביזרי אופנה שמזוהים עם נשים אך הם בהחלט נמצאים בשימוש שכיח גם אצל גברים בכל הגילאים. העיסוק בתכשיטים אהוב מאד על בנות, נערות

קרא עוד »

מעצב פנים בתל אביב

לקנות דירה בתל אביב זה חלום של לא מעט אנשים ולכן, אם כבר הצלחתם להגשים את החלום הזה, הדירה שלכם חייבת להיות מעוצבת. עיצוב פנים

קרא עוד »
דילוג לתוכן