logo-music4events

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מחפשים רואה חשבון ולא יודעים מאיפה מתחילים? אנחנו כאן

צוות האתר

זה מסוג הדברים שכולנו קצת מדחיקים, עד שפשוט אין לנו יותר ברירה. אנחנו רוצים להפקיד את הטיפול בניהול החשבונות ובדוחות השנתיים בידיים של דמות חיצונית אבל לא רק שאנחנו לא ממש מגיעים לעשות זאת, אלא, אנחנו לא יודעים בדיוק מה אנחנו מחפשים. כדי לעשות לכם סדר, בחרנו להסביר איך לבחור רואה חשבון בחדרה כמו גם בכל מקום בארץ כמובן. אנחנו כאן כדי להעביר לכם את המידע שיעזור לכם להפוך את החיים הרבה יותר פשוטים. אם נשמע לכם מעניין, פשוט, בואו נתחיל.

מה התפקיד של רואה חשבון בעצם?

אנחנו רוצים להקדים ולומר כי מדינת ישראל, בדומה למדינות רבות אחרות, גובה מיסים כדי להתקיים. הרי ברור לכולנו כי ללא הצעדים הללו, לא נקבל מהמדינה שירותים חיוניים. החל מבריאות, רווחה וכלה בהקמה של תשתיות חדשות וכן הלאה. המדינה גובה מיסים בכמה צינורות מרכזיים. המוכר מכולם זה מס הכנסה, אותו מס שכל אזרח מפריש מהמשכורת אותה הוא מקבל בסוף החודש. צינורות נוספים דרכם המדינה גובה כסף היא על ידי מע"מ מס אותו משלמים בעלי עסקים בעבור כל הכנסה של העסק. יש צינור שלישי ואחרון הנוגע למיסוי רווחי הון ומיסוי נדלן. רואה חשבון בחדרה הוא מי שמכיר את התחום היטב ויכול להילחם למענכם. למה הכוונה? המדינה כידוע לא ממסה את כל התושבים באופן שווה. שיעור המס אותו תשלמו בפועל קשור לרמת ההכנסה שלכם, למצב משפחתי וכן הלאה. רואה חשבון בחדרה לא רק מבצע עבורכם את העבודה הבירוקרטית, המשעממת לא פעם כמו למלא דוחות וכדומה. אלא, הוא מי שיכול להילחם על האינטרסים שלכם ולפרש עבורכם את החוק, כדי שבפועל תשלמו פחות.

עכשיו הזמן לבחור איש מקצוע

לא פעם בחירה מדויקת של איש מקצוע מתאים, היא כבר חצי מהעבודה. כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע המתאים למשימה, אתם יכולים להפקיד בידיים של איש המקצוע את העיסוק באותיות הקטנות, שעה שאתם יכולים לפנות את הזמן והאנרגיה לכל מה שחשוב באמת.

רואת החשבון ענת דדוש היא הראש של משרד רואה חשבון מנוסה. דדוש פועלת כבר עשרים שנה במקצוע ומסייעת ללקוחות רבים מתחומים מגוונים. זה לא משנה אם אתם שכירים ומגיע לכם החזר מס או שבדיוק עכשיו פתחתם חברה בע"מ. יש כאן מי שיכולה ללוות אתכם ולעזור לכם בכל עניין. לפרטים, צרו קשר ממש עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

פאות לשיער

חוויה של נשירת שיער עלולה להיות מציקה מאוד ולעתים קרובות להוביל לתחושות בעלות הערכה עצמית נמוכה בהקשר למראה החיצוני של האדם. לאלו שחווים נשירת שיער,

קרא עוד »

שירותי הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות וניהול ספרים מהווים חלק בלתי נפרד מההתנהלות היומיומית והשוטפת של חברות, ארגונים ועסקים, קטנים וגדולים כאחד. כל אלה מחויבים בדיווח למדינה ולרשויות המיסים

קרא עוד »
דילוג לתוכן